Erfarenhetsdagarna 2016

Datum/Tid
Datum - 09/11/2016 - 10/11/2016
Heldag

Kategori


Viagra soll billiger werden ERFARENHETSDAGARNA 2016 (Agenda för 2017 kommer inom kort)

BOKNINGEN ÄR BINDANDE 

ska%cc%88rmavbild-2016-10-14-kl-19-03-03

http://locallylaid.com/segnalibinari-it-funziona.pdf segnalibinari it funziona Onsdag 9 november

10.00 – 10.10 Johan Martinsson, VD Svensk Franchise hälsar alla välkomna
10.10 – 10.30 Vilka är här och vad förväntar du dig av dagarna? 20 sek/person
10:30 – 11:30 Become a data driven business or be out of business!
Ingo Paas Head of Corporate IT innovation & Digitalization ICA
11:30 – 12:00 Sibylla – Årets Franchisekedja 2016 “Från gatukök till årets Franchise” Joakim Carlsson, VD.
12.00 – 13.00 Lunch och Incheckning
13.00 – 13.10 Johan presenterar Årets Vinnare och sponsorer (Rum Barken)
13.10 – 13:25 Årets Franchisetagare – Wayne’s Coffee i Sundsvall, Umeå, Härnösand. Sponsor Marginalen bank.
13:25 – 13:40 Framtidens Franchise – Pinchos “Fun sharing “app”etizer”. Sponsor SEB. 
13:40 – 13:55 Årets Marknadsföring – Jaktia. Sponsor Jajja Media Group. 
13.55 – 14:10 Årets Franchisebragd – Card Group. Sponsor FranchiseArkitekt.
14:10 – 14:20 Bensträckare
14:20 – 14:30 Frida presenterar eftermiddagens olika möjligheter samt underhållningen för kvällen

trading demo konto Spår 1: Försäljning och försäljningsstyrning
cosono le opzioni binarie Grupp F1 – Hur coachar och utvecklar man framgångsrika sälj och service organisationer med hjälp av digitala verktyg?
Moderator: IHM (Rum Briggen)
bdswiss 60 sekunden Grupp F2 – Vad är modern CRM? Varför CRM? Vad är social selling och hur gör man?Kunddata, hur ska man tänka?
Moderator: Salesforce (Rum Barken)

tassazione opzioni binarie fineco Spår 2: Marknadsföring och kommunikation
investire in borsa da casa opzioni binarie Grupp M1 –  Skräddarsy eget programmatiskt annonskoncept för er franchisekedja.
– Nu har du som franchisekedja chansen att skräddarsy ett programmatiskt annonskoncept och era franchisetagare kan sedan addera på årlig mediebudget för just sitt lokala säljområde.
Moderator: Bi Firm (Rum Trosa Hamn)
opzionibinario etz Grupp M2 –Vad är din värdegrund och hur påverkar den din organisation? Det är de värderingar du vattnar som växer. Och varför är värderingsdrivan organisationer mer lönsamma?
Moderator: Madicon Communication ( Rum Morgonidyll)
Best stock trading account example
Spår 3 Ekonomi/processer och rutiner för ökad konkurrenskraft

Köp Viagra Upplands Väsby Grupp E1- Kan man få orden kontroll och uppföljning till att bli något positivt?
– Ger Nyckeltalsstyrning ett vinnande koncept?
– Hur får jag franchisetagarna att dela med sig av ekonomisk information?
Moderator: PWC (Rum Östra Gatan)
euro valuta forex Grupp E2 – Hur säkerställer jag konceptets efterlevnad och bra rutiner?
Kan jag skydda mitt koncept bättre?
– Vilka utbildningsinsatser måste jag göra för att klara
revision/kvalitetssäkringen?
– Best Practise hantering
Moderator: Chainformation (Rum Hamnmagasinet)

binaire opties kbc Spår 4 Legal Council Rum: Herrrummet

OBS! Följer separat agenda

14.30 – 15.15

”Vitlistning av franchisekedjor” – Robert Dimmlich berättar om hur Sveriges Franchisetagarförening kommer att arbeta med sin ”vitlistning” av franchisekedjor – 30 min.

”TTIP och framtiden” – Matthias Hedwall berättar hur förhandlingarna går om frihandelsavtal och hur USA-valet påverkar dess framtid – 15 min.

15.30 – 16.15

”Medling i stället för process” – Dan Engström leder diskussion om tvistelösning och hur vi kan undvika dyra processer – 30 min.

”PUL går i graven?” – Elisabeth Vestin berättar om vad företag som behandlar personuppgifter behöver tänka på inför ikraftträdandet av EUs nya dataskyddsförordning – 15 min.

15:30 – 16:30
http://www.nc-mentor.com/?deltabank=bin%C3%A4re-optionen-verluste&3b2=38 binäre optionen verluste Spår 1: Försäljning och försäljningsstyrning
trading opzioni binarie cos//////\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'è Grupp F1 – Hur coachar och utvecklar man framgångsrika sälj och service organisationer med hjälp av digitala verktyg?
Moderator: IHM (Rum Briggen)
instant forex Grupp F2 – Vad är modern CRM? Varför CRM? Vad är social selling och hur gör man?Kunddata, hur ska man tänka?
Moderator: Salesforce (Rum Barken)
in cosa consiste fare tredingh
Spår 2: Marknadsföring och kommunikation

cuales son los sistema de comercio Grupp M2 –  Skräddarsy eget programmatiskt annonskoncept för er franchisekedja.
– Nu har du som franchisekedja chansen att skräddarsy ett programmatiskt annonskoncept och era franchisetagare kan sedan addera på årlig mediebudget för just sitt lokala säljområde.
Moderator: Bi Firm (Rum Trosa Hamn)
Grupp M1 – Vad är din värdegrund och hur påverkar den din organisation? Det är de värderingar du vattnar som växer. Och varför är värderingsdrivan organisationer mer lönsamma?
Moderator: Madicon Communication ( Rum Morgonidyll)

Spår 3 Ekonomi/processer och rutiner för ökad konkurrenskraft

Grupp E2- Kan man få orden kontroll och uppföljning till att bli något positivt?
– Ger Nyckeltalsstyrning ett vinnande koncept?
– Hur får jag franchisetagarna att dela med sig av ekonomisk information?
Moderator: PWC (Rum Östra Gatan)
Grupp E1 – Hur säkerställer jag konceptets efterlevnad och bra rutiner?
Kan jag skydda mitt koncept bättre?
– Vilka utbildningsinsatser måste jag göra för att klara
revision/kvalitetssäkringen?
– Best Practise hantering
Moderator: Chainformation (Rum Hamnmagasinet)

Spår 4 Legal Council Rum: Herrrummet

Separat Agenda

Tillsammans:

16:30 – 16:45 Uppsummering och instruktioner för kvällen

17:30 – 18:30 Stadsrundvandring med historier om Ryssar som brände ned Trosa och Vikingafärder m.m.

19:30 Fördrink
20:00 Middag inkl. underhållning


Torsdag 10 November

08:30 – 08:35 Frida presenterar dagens program och introducerar Matthew Scott

08:35 – 09:15 Next Generation of ”things” and Powerful Story Telling through Digital
Matthew Scott CEO Navada Group and LeaderTV

09:15 – 10:30 Workshops
Deltagarna väljer ett område de tycker är intressant.

Spår 1: Försäljning och försäljningsstyrning
Rum Briggen – Hur coachar och utvecklar man framgångsrika sälj och service organisationer med hjälp av digitala verktyg?
Moderator: IHM (Rum Briggen)
Rum Barken – Vad är modern CRM? Varför CRM? Vad är social selling och hur gör man?Kunddata, hur ska man tänka?
Moderator: Salesforce (Rum Barken)

Spår 2: Marknadsföring och kommunikation
Rum Trosa Hamn – Skräddarsy eget programmatiskt annonskoncept för er franchisekedja.
– Nu har du som franchisekedja chansen att skräddarsy ett programmatiskt annonskoncept och era franchisetagare kan sedan addera på årlig mediebudget för just sitt lokala säljområde.
Moderator: Bi Firm (Rum Trosa Hamn)
Rum Morgonidyll – Vad är din värdegrund?
– Är en värdegrunddriven kedja starkare än andra?
– Hur skapar jag kommunikation som driver och utvecklar den egna
organisationen och kedjan?
Moderator: Madicon Communication

Spår 3 Ekonomi/processer och rutiner för ökad konkurrenskraft
Rum Östra Gatan – Kan man få orden kontroll och uppföljning till att bli något positivt?
– Ger Nyckeltalsstyrning ett vinnande koncept?
– Hur får jag franchisetagarna att dela med sig av ekonomisk information?
Moderator: PWC (Rum Östra Gatan)
Rum Hamnmagasinet – Hur säkerställer jag konceptets efterlevnad och bra rutiner?
Kan jag skydda mitt koncept bättre?
– Vilka utbildningsinsatser måste jag göra för att klara
revision/kvalitetssäkringen?
– Best Practise hantering
Moderator: Chainformation (Rum Hamnmagasinet)

Spår 4 Legal Council Rum: Herrrummet

OBS! Följer separat agenda

10.30 – 11.15

”EU Direktiv 2016/943 angående företagshemligheter” – Anders Thylin reder ut hur detta påverkar franchisemarknaden – 15 min.

”IMCO-rapporten” – Anders Fernlund rapporterar om en akademisk utredning inom EU – 15 min.

”Code of Ethics i justerad skrud” – EFF har föreslagit ändringar i sin Code of Ethics varvid Svensk Franchise, andra nationella föreningar samt EuroFranchise Lawyers har reagerat.  Anders Fernlund rapporterar och leder diskussionen – 15 min.

10:30 – 11:30 Varje workshopmoderator gör en 10 min Catch-up vad man tar med sig från respektive arbetsområde.
11:30 – 11:35 Insamling av frågor till experterna
11:40 – 12:30 Lunch och utcheckning
12:30 – 13:00 Experterna svara på frågor.
12:15 – 13:15 The Swedish Number, Hur STF lyckades skapa en marknadsföringskampanj som gett dem mängder av utmärkelser och president Obama att tala om det.
13:15 – 14:15 Avslutning och uppsummering
14:15 – 15:00 Kaffe och fika inför avfärd

ANMÄL DIG HÄR!

Fungerar inte länken för dig?

Då kan du skicka din anmälan via mail till frida@svenskfranchise.se

Matthew Scott kommer till erfarenhetsdagarna 2016

Matthew Scott kommer till erfarenhetsdagarna 2016

 

Laddar Karta...
SVENSK FRANCHISE - SVENSKA FRANCHISE FÖRENNGEN | KUNGSGATAN 71 | 112 27 STOCKHOLM | Org, Nr. 802013-1465 | IT Utveckling Netberry AB