Meny Stäng

Next Generation Franchise 2019

Göteborg, Malmö och Stockholm!!
Välkomna till en halvdag av nätverkande och intressanta & lärorika föredrag under rubriken “Next Generation Franchise”

En förmiddag där våra medlemmar delar med sig av sin story, “fråga advokaten” och Detaljhandelns Mediabarometer 2019.

Vi bjuder på frukostmacka och Kaffe/te, fika i pausen och därefter lunchar vi tillsammans på närliggande restaurang.

Tryck på + för att se program för respektive stad samt länk till anmälan.
Evenemanget är självklart utan kostnad för våra medlemmar

15 maj GÖTEBORG - program & anmälan

PROGRAM

8.15     Svensk Franchise hälsar alla välkomna, bjuder på kaffe och smörgås

8.30     Aspia

– Presenterar Aspia som bolag och en titt på deras unika ekonomisystem.

9.15     Pinchos

–  Magnus Larsson, grundare av Pinchos, berättar om deras resa som franchisekedja.

10.00   paus, fika

10.30    ”Fråga advokaten”

– En utav våra erfarna franchiseadvokater svarar på era frågor om franchisejuridik.

11.15   TBS Mediabyrå – Detaljhandelns Mediebarometer

– En rapport om hur konsumenternas förändrade beteende när det gäller e-handeln påverkar detaljhandeln och vilka mediekanaler som är centrala i sammanhanget? Även om rapporten är inriktad mot handeln så kan slutsatser dras även inom andra branscher. Rapporten ges ut av TBS Mediabyrå för fjärde året i rad.

12.15    Gemensam Lunch för de som vill, anges i anmälan.

ANMÄL DIG HÄR

16 maj MALMÖ - program & anmälan

PROGRAM

8.30     Svensk Franchise hälsar alla välkomna, Svensk Franchise bjuder på smörgås och Fogarolli på kaffe.

8.45     Azets

– Azets presenterar sig och sin plattform CoZone för kedjeföretag

9.15     Fogarolli

– Sebastian Ryberg, Grundare av Fogarolli, berättar om deras resa som franchisekedja.

10.00   paus, fika

10.30    ”Fråga advokaten”

–    En utav våra erfarna franchiseadvokater svarar på era frågor.

11.15   TBS Mediabyrå – Detaljhandelns Mediebarometer

– En rapport om hur konsumenternas förändrade beteende när det gäller e-handeln påverkar detaljhandeln och vilka mediekanaler som är centrala i sammanhanget? Även om rapporten är inriktad mot handeln så kan slutsatser dras även inom andra branscher. Rapporten ges ut av TBS Mediabyrå för fjärde året i rad.

12.15    Gemensam Lunch för de som vill, anges i anmälan.

ANMÄL DIG HÄR

21 maj STOCKHOLM - program & anmälan

PROGRAM

8.15     Svensk Franchise hälsar alla välkomna, Svensk Franchise bjuder på smörgås och Fogarolli på kaffe.

8.30     SEB

– SEB presenterar hur de arbetar med franchise banking: Centraliserat ansvar för franchisetagarna, tydligt ramverk för finansiering, enkla processer.

9.15     Franchise-story

– En av våra Stockholmsbaserade medlemskedjor berättar om deras resa som franchisekedja.

10.00   paus, fika

10.30    ”Fråga advokaten”

–    En utav våra erfarna franchiseadvokater svarar på era frågor.

11.15   TBS Mediabyrå – Detaljhandelns Mediebarometer

– En rapport om hur konsumenternas förändrade beteende när det gäller e-handeln påverkar detaljhandeln och vilka mediekanaler som är centrala i sammanhanget? Även om rapporten är inriktad mot handeln så kan slutsatser dras även inom andra branscher. Rapporten ges ut av TBS Mediabyrå för fjärde året i rad.

12.15    Gemensam Lunch för de som vill, anges i anmälan.

ANMÄL DIG HÄR