javplatform.com

Yogayama vinnare av ”Framtidens Franchise-företag” 2017

binäre optionen seriöser broker Stockholm 27 mars 2017
Yogayama vinnare av ”Framtidens Franchise-företag” 2017
En miljon svenskar förväntas yoga under 2017, i nuvarande explosionsartade ökningstakt. Yoga har gått från något ”flummigt” till att bli en bransch att räkna med. Yogayama, Skandinaviens första Yogacenter med lång erfarenhet i branschen blir nu ett franchise-koncept inom yoga. Svensk Franchise och SEB har utsett Yogayama till vinnare i kategorin ”Framtidens Franchise” på den stora Frannygalan på Grand Hotel i Stockholm.

follow link

http://arrohattoc.com/?pismovuystol=jaipur-free-dating-site Frannygalan som anordnas av branschorganisationen Svensk Franchise samlar Sveriges franchiseföretag för att uppmärksamma berömvärda insatser av duktiga företagare inom franchise, en framgångsrik affärsmodell som varje år omsätter 260 miljarder kronor och sysselsätter 138 000 människor i Sverige. Branschorganisationen Svensk Franchise delar tillsammmans med sin guldpartners ut 7 priser i följande kategorier; Årets Franchisekedja, Årets Franchisetagare, Årets Digitala Marknadsföring, Årets Franchisebragd, Årets CFO, Årets Nytänkare och Framtidens Franchise.

binaire opties indicatoren

http://airshow-magazin.de/images/patrouillesuisse05.jpg Utmärkelsen why not try these out ”Framtidens Franchise” delas ut i samarbete med SEB och tilldelas den franchisekedja som visat prov på mest nytänkande för att skapa affärsnytta inom ramen för Svensk Franchise etiska regler. Juryn bedömer bland annat franchiseföretagets nytänkande inom digital teknik och nytänkande för att möjliggöra en internationell expansion. Finalisterna till ”Framtidens Franchise” var: Activage, Busfrö och Yogayama.

Homepage

http://moragbrand.com/?ljap=www-echtzeit-bynari-options&53d=ce www echtzeit bynari options Vinnare blev Yogayama, Skandinaviens största yogacenter.Motiveringen fån juryn löd:

watch ”En nytänkande kedja som medvetandegör vikten av en må-bra-vardag i form av olika yogastilar, behandlingar, hälsosam mat och mycket annat som bidrar till en god livsstil. Med digitala och moderna hjälpmedel som en webbshop och kompletterade verksamheter som restaurang med hög kvalité, bra råvaror med ett tydligt ekologiskt tänkande har kedjan skapat viktiga byggstenar för goda expansionsmöjligheter, både i Sverige och utomlands. Vi tror att trenden, att ta hand om sig själv och sin närmiljö bara kommer att stärkas då världen runt omkring oss snurrar på allt fortare – vilket i sin tur innebär att en hållbar livsstil blir ett måste.”

was sind binären optionen Yogayama är först i Sverige med att göra yoga till franchise. Som Skandinaviens största yogacenter har man ett brett utbudet av yoga för alla nivåer, ett stort antal namnkunniga lärare och gästföreläsare från hela världen och en internationellt certifierande yogalärarutbildning ”Yogayama Teacher Training”. Man har visionen om att starta ett ”Universitet för Yoga i framtiden”.

http://www.newhopehousing.org/?penelopa=Work-from-home-radiology-jobs&402=ac ”Vi är otroligt glada för att bli uppmärksammade för det grundliga arbete vi lagt ner för att bygga Yogayama gediget och stabilt, vilket möjliggör att vi kan expandera i Sverige och globalt”, säger Estelle Milburne Nordenfalk, VD Yogayama.

http://indict.org.uk/?RAND=conto-demo-opzioni-binarie-migliore-unico-facilita Första studion inom Yogayamas Franchisekoncept öppnade i Norrköping i mars med stor framgång och i augusti öppnar en studio i Göteborg. De första franchisetagarna är valda med mycket och har båda utbildat sig inom Yogayama teacher Training, Yogayamas gedigna yrkeslärarutbildning. Eva Kastensson lämnar ett liv i bankvärlden bakom sig, för att starta Yogayama i Norrköping och Catarina Olvenmark hoppar av jobb som HR-chef inom storbolag, för att starta Yogayama i Göteborg.
För mer information, vänligen kontakta  Estelle Milburne Nordenfalk, VD Yogayama. Tel: 0708-965597  E-post:estelle.nordenfalk@yogayama.se

a fantastic read Johan Martinsson, vd Svensk Franchise. Tel: 0708-93 66 50. E-post: johan@svenskfranchise.se

my review here get redirected here Yogayama  2015 öppnade Yogayama sin första första satellitstudion i Hammarby Sjöstad. I mars 2017 öppnar den första studion inom Yogayamas nya Franchise-koncept, Yogayama Norrköping och i augusti 2017 öppnar Yogayama Göteborg mitt i centrala staden.  www.yogayama.se

http://wcminerals.com.au/?gvozd=keystone-binary-options&f00=52 great post to read Svensk Franchise  Svensk Franchise ändamål är att sprida kunskap om franchising och att verka för att franchising bedrivs på ett klanderfritt sätt. Visionen är att franchising ska uppfattas som en allmänt accepterad och uppskattad företagsform i Sverige. Svensk Franchise står även i kontakt med en fristående etisk nämnd som erbjuder tolkning och tillämpning av etiska frågor inom franchising. www.svenskfranchise.se