WEBINAR | 23 OKT | 10:00 – 10:40
Vår partner Chainformation håller i det här spännande webinariet om operativ kvalitet.
- Varför operativ kvalitet är A och O för franchisegivare: 20/80 regeln = 20% av våra återkommande rutiner driver 80% av lönsamheten! Men, vet vi vad vår kvalitet är? Har vi definierat detta, har vi kommunicerat det internt – och är den inre uppfattningen i linje med vad kunder förväntar sig?
- Ansvarstagande som drivkraft i franchiseverksamheten: Vet alla vad som skall göras, hur, och när och vad är vårt kvalitetsmått? Hur bygger vi ansvar och feedback kring dagliga och viktiga rutiner.
- Franchisehandboken: En grundsten för kvalitetsarbete Förstå hur franchisehandboken måste fungera som en viktig guide för att standardisera processer, säkerställa efterlevnad och främja ständig förbättring.
- Mätning och uppföljning: ”What gets measured gets done” Smarta verktyg ger dig de data och insikter du behöver för att följa och utvärdera standarder, identifiera avvikelser och förbättringsområden.
KOSTNADSFRITT – ANMÄLAN KRÄVS